Markedsleder Fjordkraft har valgt NOSLEEPTILLBROOKLYN som ny samarbeidspartner for å få mer verdi ut av sponsoratene sine.
Ansvarlig for markedsføring og sponsorater i Fjordkraft, Andreas Monsen Johansen, sier i en pressemelding at de har funnet en samarbeidspartner i Nosleep som tenker helhetlig rundt spons og merkevarebygging.
– Vi valgte Nosleep på bakgrunn av deres strategiske og kreative erfaring. Sponsoratene våre, blant annet Brann og TIF Viking, skal fremover bidra til at Fjordkraft i økende grad blir assosiert med de verdiene vi har felles med sponsorobjektene, sier Johansen og fortsetter:
– Vi har sammen med Nosleep jobbet fram en sponsor -og aktiveringsstrategi som bedre skal koble merkevaren vår sammen med eksisterende og eventuelt nye sponsorater.
Strategisk rådgiver Alexander Solberg er superbegeistret over muligheten, og sier at byråets posisjon som verdiskaper i rommet mellom forretningsstrategi og merkeaktivering har fått god mottakelse i markedet.
– Dersom man skal bruke sponsorater til å styrke merkevaren sin, må man gjøre det helhetlig og integrere det som en tydelig del av den totale markedsmiksen. Sponsoratene til Fjordkraft skal få målgruppen til å oppleve markedslederen som et kundesentrisk, samfunnsengasjert strømselskap.