Fra Skandinavias ledende skolesekkprodusent til NOSLEEPTILLBROOKLYN

Byrået har ansatt Birgitte Hodne som prosjektleder. Hun kommer fra stillingen som marketing manager i Beckmann, en norsk produsent og nordisk markedsleder innen skolesekker.

- Med mer å gjøre, trenger vi flere til å holde disiplin og fokus, sier byrå leder Joakim Coward- Hanssen. Birgitte er et scoop, med lang erfaring på å holde orden på både seg selv, andre og sysakene vi sammen bruker. Men ikke minst er hun en utrolig positiv og energigivende person, sier Coward-Hanssen.

 Birgitte Hodne har jobbet snart 15 år som butikksjef, designer og i reklamebyrå, og hun har vært innom avis og drevet egen innen grafisk produksjon.Men opprinnelig er Hodne utdannet hudpleie terapeut.  

-Jeg havnet tidlig på feil hylle, men har siden brukt tiden på å finne den riktige. Jeg kjenner mange av menneskene her fra før, så da jeg ble spurt, var jeg ikke i tvil om at dette var riktig hylle, sier Hodne. Hun har allerede rukket å løpe opp og ned i det gamle rådhuset i to drøye uker.  

 NOSLEEPTILLBROOKLYN, som har ett utspring i Norges største kommersielle festival Palmesus, åpnet offisielt dørene i juni i fjor og har sakte, men sikkert, økt inntekter og bemanning. Med 35 ansatte og kontorer iKristiansand og Oslo, leverer byrået et bredt tjenestespekter fra teknologi til event, sponsor strategi, markedsstrategi, digital strategi, 3D, film, design og reklame.  

 -Vi startet midt i COVID, men der pandemien ser ut til minke i kraft er det omvendt med oss, vi øker. Å skape avgjørende øyeblikk, uansett hvor det er i kundereisen, har gitt oss økt omsetning på eksisterende kunder samt mange nye muligheter. Har vi fin utvikling i dårlige tider, skal vi gjøre det enda bedre i de gode, mutasjoner eller ikke, avslutter Coward Hanssen.