Reaching the
unreachables.
From Good
to Great.
about
By Pushing from Good to Great.
We Reach the Unreachables.
With Unique Insights, Strategic Smartness
and Creative Firepower.
Vi andre tar bussen - Ofre seg for miljøet
Å ta bussen er veldig ofte det riktige valget. Enkelt, økonomisk og miljømessig. Det er noe de aller fleste skjønner. Men ikke alle.
news
AB InBev velger Palmesus som marketing-plattform
Med produkter som Budweiser, Corona og Stella Artois har AB InBev (Anheuser Busch-InBev) noen av verdens sterkeste merkevarer. Bryggerikjempen har store ambisjoner i Norge, hvor AB InBev siden 2019 har operert med egen organisasjon, hvilket har gitt god vekst så langt. Det neste skrittet i vekststrategien er en langsiktig avtale med Palmesus, Skandinavias største strandfest, og menneskene i dette miljøet som dermed blir utgangspunktet for bryggeriets markedsaktiviteter i Norge de neste tre årene.
Drit mer i data, mangfold og bærekraft
På vei inn i et nytt år kan det være greit å dvele ved noen sannheter fordi vi har en tendens til å tenke sort-hvitt, å tro at de fleste valg betyr enten eller. Men som nobelprisvinner Daniel Kahneman har bevist, så overforenkler vi, tolker mønstre ut av tilfeldigheter og tar dårlige valg når vi tror vi er gjennomtenkte. Derfor er absolutte sannheter sjelden absolutte, og noen ganger er de ikke sanne i det hele tatt. Men de gjør det enklere for oss å operasjonalisere hverdagen. Så her er tre tankekors for 2024.