Reaching the
unreachables.
From Good
to Great.
about
By Pushing from Good to Great.
We Reach the Unreachables.
With Unique Insights, Strategic Smartness
and Creative Firepower.
Vi andre tar bussen - Ofre seg for miljøet
Å ta bussen er veldig ofte det riktige valget. Enkelt, økonomisk og miljømessig. Det er noe de aller fleste skjønner. Men ikke alle.
news
Reklameveteraner vinner Sølvmikken igjen
Mars-utgaven av Sølvmikken ble vunnet av NOSLEEPTILLBROOKLYN med en dramatisk tekst for garasje- og industriport produsenten Hörmann. I april har samme byrå og team vunnet konkurransen med en kampanje fra elektriker kjeden EL-PROFFEN, som sammen med byrået har utviklet en ny kommunikasjonsstrategi for å synliggjøre kvalitetsforskjellene i bransjen.
Drit mer i data, mangfold og bærekraft
På vei inn i et nytt år kan det være greit å dvele ved noen sannheter fordi vi har en tendens til å tenke sort-hvitt, å tro at de fleste valg betyr enten eller. Men som nobelprisvinner Daniel Kahneman har bevist, så overforenkler vi, tolker mønstre ut av tilfeldigheter og tar dårlige valg når vi tror vi er gjennomtenkte. Derfor er absolutte sannheter sjelden absolutte, og noen ganger er de ikke sanne i det hele tatt. Men de gjør det enklere for oss å operasjonalisere hverdagen. Så her er tre tankekors for 2024.