Reaching the
unreachables.

about

We Create Defining Moments.
By Pushing from Good to Great.

We Reach the Unreachables.
With Unique Insights, Strategic Smartness
and Creative Firepower.
Services
01
Strategi og rådgiving

Strategi handler om å være tydelig på det du er god på, som kundene vil betale for, og som konkurrentene sliter med å kopiere. Å utvikle en merkevarestrategi som gjør at du står ut i kategorien og blir attraktiv for dine målgrupper er essensielt for å skape etterspørsel.

02
Kreativ konseptutvikling

For å nå ut til relevante målgrupper og være distinkt må et merke kommunisere konsekvent og med gjennomslag uansett format eller medie. Det krever en enhetlig kreativ løsning, et konsept, som kan brukes i lengde og bredde.

03
Logo og visuell identitet

En visuell identitet skapes ved å sette sammen en samling av elementer og retningslinjer for merkevaren som skaper et gjennomført og helhetlig uttrykk på tvers av ulike plattformer og kommunikasjonstiltak. Eksisterende konsepter kan fornyes og forbedres, eller man kan skape en helt ny merkevareidentitet. Riktig design og konsekvente uttrykksformer sørger for at merkevaren fremstår som gjennomtenkt, gjennomført og intensjonell.

04
Grafisk design

Grafisk design gir merkevaren liv og personlighet gjennom visuelle elementer. Strategi og formål kommer til uttrykk gjennom farger, figurer, bilder, og fonter som bygger merkevarens identitet. En estetisk og gjennomført innpakning hever mottakerens inntrykk og holdning, og gir mulighet for identifisering og tilhørighet.

05
3D og motion

Kombinasjonen av 3D-modeller, animasjoner og film gir unike muligheter for å fortelle en historie på en ny og innovativ måte. Bruk av slike kombinasjoner kan skape komplekse og dynamiske fortellinger som ellers ville vært vanskelige å virkeliggjøre. De uendelige mulighetene sørger for høy fleksibilitet og variasjon i både uttrykk og stil, slik at budskapet kan tilpasses ulike behov.

06
PR

Gjennom strategisk PR-arbeid skapes gode relasjoner mellom en bedrift og deres omgivelser. Strategisk kommunikasjon, omdømmestyrkende tiltak, og gode historier bidrar til positiv oppmerksomhet og gode omtaler som har en oppbyggende effekt for organisasjonen, enten om det er internt eller utad.

07
Film

Filmer, enten det er korte videosnutter, animasjoner eller større produksjoner, har muligheten til å skape følelser og engasjere publikum med gode historier og fengslende bilder. Uansett plattform, lengde, eller format er film en effektiv måte å formidle merkevarens identitet og personlighet.

08
Distribusjon

Å plassere riktig innhold på riktig plattform er en kunst i seg selv. Blant alle tilgjengelige mediekanaler er det viktig å forstå hvor budskapet ditt vil ha størst innvirkning og best effekt. Ved å tilpasse innholdet til hver plattforms unike egenskaper og affordanser sikrer man at budskapet når sitt fulle potensiale.

09
Brand Experience

Å skape minneverdige opplevelser gjennom samhandling med kunder styrker de positive assosiasjonene til merkevaren basert på gode erfaringer. Deltakelse og tilstedeværelse på fysiske møteplasser gir publikum muligheten til å bygge sterke relasjoner gjennom inspirerende interaksjoner og opplevelser.

news

people