Reaching the
unreachables.
From Good
to Great.
about
By Pushing from Good to Great.
We Reach the Unreachables.
With Unique Insights, Strategic Smartness
and Creative Firepower.
Vi andre tar bussen - Ofre seg for miljøet
Å ta bussen er veldig ofte det riktige valget. Enkelt, økonomisk og miljømessig. Det er noe de aller fleste skjønner. Men ikke alle.
news
AB InBev velger Palmesus som marketing-plattform
Med produkter som Budweiser, Corona og Stella Artois har AB InBev (Anheuser Busch-InBev) noen av verdens sterkeste merkevarer. Bryggerikjempen har store ambisjoner i Norge, hvor AB InBev siden 2019 har operert med egen organisasjon, hvilket har gitt god vekst så langt. Det neste skrittet i vekststrategien er en langsiktig avtale med Palmesus, Skandinavias største strandfest, og menneskene i dette miljøet som dermed blir utgangspunktet for bryggeriets markedsaktiviteter i Norge de neste tre årene.
Halvparten av reklamen din er bortkastet. Den heter performance
Empirien er de siste ti årene blitt klinkende klar. Skal du vinne, må du bygge sterke merker med unike assosiasjoner, som gjør at potensielle kunder på vei inn i kategorien føler at du er bedre egnet til oppgaven enn konkurrentene. Dette gjøres best emosjonelt med brede virkemidler, som synes, huskes og kanskje også likes av mange. Men dette er «myke» verdier, og som vi skal se er harde verdier mer verdsatt. Vi må tilbake til Harvard og deres yngste assisterende professor i matematikk noensinne, Robert (Bob) McNamara, og hans revolusjonerende innflytelse på kvantitative beregninger.
Forandring fryder ikke, men det lønner seg
Når folk blir spurt om hva som er best, den originale eller den reviderte utgaven av et produkt eller tjeneste, så er flertallet aldri i tvil: den reviderte er bedre, selv om den er akkurat lik. Vi er sikre på at den siste versjonen av et utkast til en kundemail, en CV eller en kampanjestrategi (eller denne artikkelen) er bedre enn den første.